01.32

natt. har varit med bella på bio och myst hemma hos mig hela kvällen.
jag saknar min janne. undra på hur man kan gilla en pojke så mycket. det är fan otroligt .. Han får mig att känna mig levande, fattaru? nej.. för jag ska inte ens försöka beskriva i ord, för det är meningslöst. jag och janne snackade om det här om natten. att det är så mycket mer än att bara älska..

efter ett tag i ett förhållande känner man verkligen hur en person kan börja betyda så mycket.. sjukt va? ja, inte minst sagt hur mycket jag älskar när du jämt somnar när vi smsar på kvällarna, och när du sätter på din ur dåliga musik och klagar över varför du aldrig får lyssna på dom. det är lixom du, och hur du tittar på mig med dina blåa ögon, och ler och säger hur glad du är över att fått träffa mig.... Den som inte uppleft det här vet absolut inte vad jag pratar om, men det gör jag.
Min bror säger att dom i min ålder inte kan älska? Enligt mig är det fel. eller har han rätt? ...
vad är då älska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0