AVATARIPARADISET

hej töntar , linnea är just nu i paradiset hos min pappa i stan. blir strax upphämtad av min käre bror robin, vi ska åka och se avatar. värkar grymt bra!
gårdagen var grymt mysig verkligen. fick massa små saker som hår prylar och presentkort, samt en ipodtouch! fatta hur paff jag blev eller , haha
kan tyvärr inte lägga in några bilder alls, min laddare till kameran är helt försvinnen! jag fattar inte, allt bara förvinner i min lägenheten.
tänkte dra en kort outfit från igår;
- svart långärmad egengjord tröja
- leggings från wereit
- ringar och halsband
- håret var bara själv lockigt

om jag orkar så kanske ni får en bild från mammas mobil sen ikväll.
mamma blir borta ikväll, för hon och hennes sambo ska sova på hotel hehe mysigt värrräää .
hörs senare chaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0