BALKLÄNNING+ANTM

andra dagen i skolan..
segt som bara den, men det är bara kämpa.
skönt att börja måste jag säga, vill bara börja så tar det slut någongång.
iallafall så såg jag nyss på ANTM, sjukt bra program har alltid gillat det, kommer alltid göra ;)

HAHAHAHAHAH mamma gick precis in i duschen, och varje gång mamma duschar och min lådsas pappa är här
fyller han en stor kanna med iskallt vatten , och smyger in i badrummet och häller över allt vatten rakt på mamma! hahahahHAHA shit vad jag skratta, och mamma skriker som en liten flicka varje gång...... undra vad grannarna tror om oss egentligen ?
haha menmen, han är som han är ;)

tror jag aldrig lagt in min balklänning på nätet, så det är nog dags att göra det nu.
ÅÅHHHH längtar så jävla mycket! det är inte saaaaannntttttttttttt
bilder kommer om fem minuteroooo


Kommentarer
Postat av: Tara!

Hej<333!

Kul att du tittat på balklänning! Den var väldigt fin!

Kram Tara!

<333

2010-01-17 @ 16:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0